21 Şubat 2011 Pazartesi

"KARMAKARIŞIK" DUYGULAR- FEELING ALL "TANGLED" UP

TÜRKÇE (for English please scroll down.)

Karmakarışık ismli Rapunzel hikayesini gördüm ve beklemediğim kadar beğendim. Üç boyutlu bilgisayar canlandırması olmasına rağmen Glen Keane'in çizgilerini görür gibi oldum- belki de onları gördüm. 1997-98'de onun ekibindeydim ve bu film o zor ve zevkli Tarzan günlerine geri götürdü beni biraz! "Karmakarışık" oldum tatlı bir şekilde.

Bilvesile yine 2002 yılından kullanılmayan bir "Rapunzel" canlandırmamı koyuyorum yine! (Aynı zamanda bkz: "Rapunzel", 12 Ocak 2011.) Önce Simsala Grimm, sonradan Happily N'Ever After (Türkçe başlık "Masallar Diyarı") olarak bilinen bu prodüksyon sonradan üç boyutlu bilgisayar canlandırmasına çevrilmişti.


ENGLISH

I saw Tangled and liked it much more than I thought I would! Though all CG, it felt like I was watching Glen Keane's drawings, and maybe I was! I had been in his team back in 1997-98 and this film took me back to those difficult and exciting Tarzan days. I ended up with pleasantly "tangled" feelings!

I take this as an excuse to upload another unused "Rapunzel" animation of mine from 2002. (See also "Rapunzel", 12 Ocak-January 2011.) This was experimental animation for Simsala Grimm, which eventually became Happily N'Ever After, a CG film.